Τι δουλειά κάνει ένας ρεπόρτερ; Πώς «ανακαλύπτει» μια είδηση; Και πώς τη μετατρέπει σε ένα συναρπαστικό ρεπορτάζ;
Σ’ αυτό το διαδραστικό εργαστήρι, οι μαθητές μπαίνουν στον ρόλο των ρεπόρτερ! Με αφετηρία τηλεφωτογραφίες από τη συλλογή του Μουσείου, ερευνούν, παρατηρούν, φαντάζονται, ρωτούν και καταγράφουν. Μαθαίνουν τα μυστικά της δημοσιογραφικής γραφής και δημιουργούν το δικό τους ρεπορτάζ!Στο τέλος, οργανώνουν το δικό τους «δελτίο ειδήσεων»: μοιράζονται ρόλους -παρουσιαστής, κάμεραμαν, σκηνοθέτης, ενδυματολόγος – και παρουσιάζουν την είδηση που ανακάλυψαν με φαντασία, συνεργασία και πολλή διάθεση για επικοινωνία!
Δείτε περισσότερα στον φάκελο εκπαιδευτικού